Tazecikanneeee Hipp aldım sevmedi anne sütüne en yakın mama hangisi sizinkiler hangisini kullanıyor 🍼
Taze_annecik Tazecikanneeee 2 çeşit marka kullandım. Biri aptamil diğeri sma ama ikisi de iyi gelmedi bebelac ile devam ettik. Ben ara ara veriyorum. Doktora en iyi mama markası sormuştum. Bana hepsi aynı hangisini kullanmak istersen kullan demişti.
yigit2021 Tazecikanneeee bebekten bebeğe değişiyor sanırım ya çünkü biz başta Aptamil kullandık sonra biri hero baby önermişti onu denedik ama en iyi SMA optipro geldi birde keçi sütlü golden goat var içerik açısından ikisi daha temiz güvenli hemde alıp deneyin Başka türlü anlaşılmaz
Damla1505 Bebek hemşiresinin tavsiyesiyle holle marka mama almıştık ilk günden beri onu kullanıyorum. Organik, keçi sütlü . Bebeğim 28 günlük