Kızlar bebeğim 4 aylık olacak sürekli gezmek istiyor aslında kucakta da çok durmuyor yani sürekli bi yere gitmeye çalışıyor, kucağımızda tırmanmaya çalışıyor, oyalansın biraz diye koyuyorum koyduğum gibi ağlamaya başlıyor yani bu huyu geçer mi ? kendi kendine en fazla 10-15 dk duruyor, nasıl alıştırcam fikri olan yardım etsiin 🫠