Kızlar doğum raporumun bitmesine 4 gün kaldı günün bitince paramı hemen alır mıyım nasıl oluyor ayrıyeten bi işlem yapmam lazım mı ? Sadece 1 ay para yattı diğer ayları toplu alacağımı söyledi iş yeri. Bide tahmini ne kadar alırım yenilerde alan var mı