Ozge_AyazEfee Miniginannesi ben almıştım geçen kış, çok da güzeldi fakat sanırım yüksek derecede yıkadım ve çekti. Bu gelişinde de alacam fakat hem biraz daha büyük alacam hem de yıkarken dikkat edecem 😀
MuhammedAmine Miniginannesi kalırsa alır denerim 😊 en son indirimden hamileyken küvet fln alabilmiştim alıcam diyip gittiğim hiçbirşeyi bulamıyorum 😒 zenci ablalar benden önce kapıyor
dvran22 Bende alıp denemeyi düşünüyorum daha birçok şey de alacağım🤗🤗24 tl çok da kaybedilecek bi para değil denenmeli bence
Dgndrmz Alacaksınız gercekten cok erken gidin a101 e baskul geldi bugun 9acılmasna rağmen 9bucukta gittim bitmiş bi kere daha bime cocuk kıyafetleri falan gelmişti saat 10 gibi falan gitmiştim millet talan etmiş hiçbişey kalmamıstı valla