Menessasmom Halim yoksa veya uykum varsa park yatağına koyup oyuncaklarını koyuyorum , bende yanında biraz yatıyorum . Yatmazsam bu sefer sinirli olabilirim, sinirli olmaktansa yarım saat veya daha fazla yatar dinlenir, sonrasında keyifle zaman geçiririz daha iyi . Fikrim bu yönde. He bir de enerjim gelsin diye uykum açılsın diye kahve yapıp içerim