Mavsnz06 korumacı değilim ama gözüm hep üstünde olur. Gözümün üstünde olduğunu hissettirmemeye çalışırım. Özgüvenli gelişmesi için. Düşeceği bir yerdeyse yani çok zarar Vermeyecek bir durumdaysa ay ay ay vs tepkilerim yoktur. Düşünce ağlarsa kalkabilirsin gel yanıma sarılalım derim. Çok mu acıdı canın yoksa düşünce korktun mu derim. Acıdı veya korktum der mesela. Ben yanındayım merak etme geçecek öpeyim gel derim düşen yerini. Öperim susar sonra devam eder oynamaya. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum aslında çünkü bazen düşse ağlamaz ama bazen ağlıyor gelip öpmemi istiyor. İlk yeni yürümeye başladığında düştüğünde bakmıyorum bile görmezlikten geliyordum ama biraz hareketlenmeye başlayınca düştüğünde dhaa fazla ağladığını gördüğüm, belki de canı yandı ilgi istiyor diye düşündüğüm için böyle yapmaya başlamıştım. Umarım mızmız ağlak öpmeden acısı geçmeyen birisi olmaz 😂