Kızlar merhaba. Kızım 9 aylık, bi günümüzü özet geçeyim yaşayanlar var mı merak ediyorum çünkü. Sabah 8 de uyanıyor saat 1 e kadar sadece hareket halinde hep gezmek istiyor istediği bi şey olmayınca kafasını bi yerlere vuruyor çok sıkılıyor her şeyden oyalayacak bi şey bulamıyorum artık haliyle iş güç yapamıyorum. 1 de uyuyor 1-1,5 saat en fazla. Bi daha 6 da uyuyor 7 de kalkıp yine 11-12 de uyuyor. O uyuyunca iş güç düşünmekten ben uyuyamıyor dinlenemiyorum bile bu böyle mi gider? Her gören çok hareketli diyor annem 3 çocuk büyüttüm torunum hepsine bedel diyor mesela 😂 bu durumu yaşayan var mı?