Raydemir Bebeğim emzirme sonrası gaz çıkarttığında kusuyor peynirmsi bi kusma oluyor kesik kesik bu normal mi
Burcu60 Raydemir doyduğundan bu sütun yaradigini gösterir korkmayın sürekli kusmazsa fışkırarak kusmazsa sorun olmaz
Madamehappyyyyy Raydemir 👀 çok emdiğin de ve gazı çıkmadığın da 😀sabah 6 da uyandı 10:20 yeni uyudu 4 kez emzirdim en son kustu yine ağladı 15-20 dk uyudu gibi şimdi otomatik anne kucağında..
Zeyada07 Bebeğim 2 aylık aynı durumu yaşadık doktorumuz doyduğu için o şekilde demişti korkulacak birşey yok çok yoğun su gibi ve kokulu ise üşütmüş olduğunu söyledi.