Durefsan Merhaba anneler Kızım 3 aylık oldu. Önceden sıkça emmek isterken şimdi 2 buçuk 3 saatte bir emmek istiyor. Büyüdükçe emme sıklığı azalıyor mu yoksa iştahsızlık mı var kızımda?