O kadar sabrediyorum ki memede uyuyor normalde. Rutinimiz var aylardır yapıyoruz, uyanıklık saatlerine dikkat ediyorum problem yok onda, 13 aylık olacak 5 gün sonra. Tamam direnirsin de yani artık gün boyu hiç uyumadan geçiriyor resmen. Gece bir şekilde uyutuyorum pış pışla ama gündüz asla uyumuyor. Tam 1 saat uğraşıyorum al bırak beşiğe ninni söyle yok. İyice uyku bastırıyor artık gözü kapanıyor tam birden çığlığı basıyor uyku tam bastırdığında deli gibi çırpınıp ağlıyor ne kucağımda duruyor ne bırakınca. Atıyor kucağımdan da kendini. Memede uyutmayı bırakmam lazım 3 ay sonra işe başlayacağım. Nolur bana bi el atın bu kadar direnç görmedim ben delirmek üzereyim ya