Kızım 3 aylıkken akşam yemekten önce emzırıp güzelce altını degıstırıp uyuturdum 12 ye kadar yatardı şimdi 5 aylık geceleri uyuyor ama dişten sanırım gece 1 kez kalkıyor 12 de yatırıp 5-6 gibi kalkıyor genel olarak sizde bitiyor her şey ben burda okumuştum sabah 10 uykusu öğleden sonra 2 de yatırıp akşam üstü kalkıyor tabı oyunlar oynuyoruz piyanosu var yoruluyor sonra uykusu gelıyor gece de en geç 10 da uyutuyorum ama gecelerı uyusa bıle emzırdim aç kalmasın daha çok uyur