Günaydın güzel annelerim uzatmadan konuya gireyim bundan bı kaç hafta önce göğsümde çatlaklar meydana gelmişti kanama oluyordu lansinoh un catlak kremini kullandım bı gün boyunca da sadece sağıp vermiştim sütümü iyilesmis gibi olmuştu kanama olmamıştı 2 gündür yine başladı catlaktan kan geliyor ne yapmalıyım kesin çözümü yokmu bunun başına gelen oldumu