Mihribankya Arkadaşlar merhaba bu besin alerjisi midir doktorumuza gözüktük bi hafta diyete başla dedi süt ve süt ürünleri yemiyorum ama çişi az geldi gibime geldi bi kaç gündür mama verim dedim doysun karnı aç olmasın diye iki gündür vermiştim ama bugün sabah gördüm bunu acaba sıcaktan olabilir mi yattığımız oda çok sıcak oluyor rica etsem resme bakıp yorum yaparmısın 🙂
09dilek Alerjik bebekler her mamayi içemiyormış alerji maması olması lazım diyetiniz bir işe yaramaz mama verirseniz i. Yani normal mama verirseniz
Mihribankya 09dilek evet biliyorum doktorumuz denemek amaçlı tam bi tanı koymadı besin alerjisi diye hani sıcaklardan dolayı kuru cilt ondanda olabilir diyerekten birde krem verdi bıoderma diye bunu sürünce sönüyor acaba besin alerjisi olsa yine sönermi ki