Bebeğim yarın tam 3 aylık olacak 2 aylık aşılarını biliyorsunuz 3 tane aşı yapılıyor birde rotavirüsü ekleyip o kadar çok aşıyı birden yaptırmak istemedim zaten doktorumuz 2-4-6 yada 3-5-7. Aylarda yapılır demişti 2 buçuk aylıkken kontrole gittik verem aşısı ile ya aynı gün yada 1 ay arayla yapılmalı dedi ben aynı gün yaptırmadığım için 1 ayın dolmasını bekliyorum ama sorun şu ki rotateq prospektüsünü okudum ilk aşı 12. Haftayı geçmeden yapılır yazıyor şimdi ben zamanını kaçırmış mı oluyorum siz ne zaman yaptırdınız?