2 ay 10 günlük kız bebeğim var, doğum kilosu 4040 gr normal doğum yaptım çok zor geçti çok kan kaybettim yoğun bakımda kaldım 9 - 10 gün sonra bebeğime kavuşabildim ben olmadığım için mama verildi çok da ödemliydi ödemler gidince 3800 falan düştü normal dendi her bebekte ki gibi bebeğim şuan ki kilosu 5300 gr kimisi normal diyor kimisi doğum kilosuna göre az diyor artık ne yapacağımı şaşırdım çok fazla ilaç iğne kullandım şuan hala akciğerimde sıkıntı olduğu için iğne kullanıyorum hem emziriyorum hem mama veriyorum birde üstüne sütüm tazzitli geliyor meme reddi yapıyor bebeğim bazen artık bebeğime yetemiyorum psikolojinin dibine vurdum hem emiyor şuan hem kusuyor beş dakika da emiyor duruyor istemiyor mamayı da öyle kilosu normal mi değil mi yetmiyor muyum başaramıyor muyum