HiraNurveAnnesiii Bebeğimi kedi kolunu hen çizmiş hem tırnağını batirmis bişey olur mu ? Başına gelen var mı
Deletedmom_79 HiraNurveAnnesiii sabunlu suyla yıkayın hemen. Kedi gözünüzün önünde olan bir kedi miydi? İzleyin bir süre hayvanı da kuduz olduğunu zannetmiyorum ama önlemdir.
Ysgl26 HiraNurveAnnesiii sokak kedisiyse bi doktorunuza danışın. Sizin kediniz ise aşıları tamsa bişy olmaz
September_ HiraNurveAnnesiii merhaba geçmiş olsun öncelikle benim de oğlum 3. Dozu olacak ama verilen tarihten bir gün önce gitsek sorun olur mu acaba bilginiz var mı. Ayın 18 i demişlerdi 3. Doz için ama 17sinde müsaitim götürmek için de
Ysgl26 HiraNurveAnnesiii anladım canım bebeğin kolunı çizen sokak kesisiyse doktorunuza sorun muhtemelen aşı yapılmasını tavsiye edecektir
Haffuse Kizimin basina geldi, doktorumuza sorduk ve hemen kuduz asisi onerdi… Iki fata once dozlar bitti😌 Tetanozu sordum, ona gerek yok, kuduz yeter demisti… Hemen kuduz asisi icin hastanete goturun
HiraNurveAnnesiii Haffuse aşıdan sonra ateşlenme ,kusma gibi bişey oldu mu,birde antibiyotik kullandınız mı
Haffuse HiraNurveAnnesiii yok canim, canli degil zaten asi, o yuzden bisey yapmaz… Asi terinde bile kizariklik vs.olmadi… Kedi cirmigi icin mi soruyorsun? Yok antibiyotik kullanmadik.
Haffuse HiraNurveAnnesiii kizimin da elini cirmalamis, ben yaninda yoktum o zaman… Cirmik boyu kaniyordu… Sadece kuduz asisi yapildi, yara kendiliginden kabuk bqgladi
HiraNurveAnnesiii Haffuse kaç yaşında bebeğiniz Aşı yerinde şişlik felan oldu mu Kusura bakmayın böyle sormuyorum korktum
Haffuse HiraNurveAnnesiii yok korkmani gerektirecek bisey degil… Asi, ölü hucre icerdiginden, hicbir etkisi olmuyor, ne sisilik ne ates vs. Kizim 1yas,4 aylik… Toplam 4 doz yapiliyor asi, gunlerin arasi her dozda uzuyor…
September_ Haffuse merhaba benim de oğlum 3. Dozu olacak ama verilen tarihten bir gün önce gitsek sorun olur mu acaba bilginiz var mı. Ayın 18 i demişlerdi 3. Doz için ama 17sinde müsaitim götürmek için de
Haffuse September_ gec kaldim cevap icin, Ben 1 dozu bir gun gecirmistim, takvimi 1 er gun atladilar, sorun olmadi… Ama erkeni bilemiyorum valla