Merhaba kızlar kızım yeni 4 aylık oldu demir ilacı başladık fakat okudum demir ilacı aç karna veriliyormuş. bunun sonrasında hemen emzirme yapmali miyim yoksa beklicek miyim doktor boyle uyarmadi internette yarim saat beklenilmeli yazıyor siz nasil yapıyorsunuz ilk defa kullanıcam doğru şekilde vermek istiyorum yardımcı olur musunuz lütfen 🥺