Sütümün azaldığını düsünerek dün bestlak damlaya basladım önerildiği gibi günde 3 kez 20 damla kullandım gece bebeğim sık uyanmasına rağmen sabah özellikle sağ göğsüm fazlaca şişmiş olarak uyandım henüz yoğun bir ağrı yok ama kenarlarına dokununca acıyor bu mastit mi kızlar daha önce yasamadım bilemiyorum sağmam gerekiyormu yoksa emzirmeyle geçermi yardım edin lütfen 🥹