midekoruyucu RobinScherbatskyy babıdıba-Bıdıba 😂😂😂 şuan 23 aylık ben ona babıdıba diyorum o bana bıdıba diyor 😂😂😂 unutmamış. Anlayamıyorum 🤭
Twinsmom-- Ebruliiiiii Oyy MaşAllah ya benim ikizlerimde 8.5-9 aylıkken başladı Anne demeye🥰hep beni taklit ediyolar
Deletedmom_875 İlk dedede dedi sonra mem mem dedi sonra bababa. Simdi dedeyi unuttu baba ve mem mem kaldı 😀
RobinScherbatskyy Hazal-askin hahahahs bizimkininde dilinden düşmüyor hadi de hadi😂😂 telaşeli olcak sanırım😂
Twinsmom-- RobinScherbatskyy Anne dedi ikizlerim şimdi dede ve babada demeye başladılar MaşAllahı var yani şuan belki tam bilinçli demiyorlar 10 aylıklar henüz ama anneyi bilinçli söylüyorlar diye düşünüyorum çünkü anne derken bana bakıyorlar beni çağrıyolar😅🥰
Mmeelliikkeee RobinScherbatskyy bizim sonra düzeltti ama ilk öyle kullandı, hatta tesadüf videosunda vardı o anda çok tatlı anı kaldı 🫶