mosimosi sebo vegetal diye bir serisi var. Yeşil paketli. Yıkama jeli aldım ben toniğini de aldım ama pek beğenmedim birde minik pompalı beyaz bir şişede jeli var onu aldım onu banyodan sonra sürüyordum gözeneklerimi ciddi anlamda kapattı. Geçen günde yeni nemlendirici kremi çıkmış aynı serinin onu aldım ondan da çok memnunum şimdilik 👍