Annemler 9 kardeşler dedemden oldukça fazla miras kaldı toprak olarak. Ancak daha sonra imza verdiler kanal geçecek diye. 2 dayım kendi aralarında paylaşmış kimseye soylemeden. Bazı yerleri de satmışlar diğer 7 kız kardeşten bazıları haklarını istiyor. Bazıları da uğraşmak istemiyorum mahkemelerle falan diyip boş veriyor. Kız kardeşlerden birisi imzayı çekti o yüzden yerleri satamiyorlar. Sorum şu diyorlar ki 2-3 kişinin çekmesi sorun değilmis çoğunluk kabul ettiği için diğerleri sizin çekmenizin bi anlamı yok. Gerçekten böyle mi imzasını geri çekenler haklarını istiyorlar alamazlar mi yeniden