Bebeğim 4 aylık olacak neredeyse kucağımda pışpışlayarak uyumaya alıştı çokta seviyorum böyle sarılarak uyumayı ama biliyorum ki ağırlaştıkça da benim fiziksel sağlığım için kötü olacak bel sırt ağrılarım artacak, dün bütün gündüz uykularını kucağımda uyudu yatağa koyduğum an uyandı. Yatağına hafif uyanık bırakıp pışpış yapıyorum gözlerini iyice açıyor gülüyor şapşik şapşik bide oturduğum yerde uyutmamı istemiyor ayapa kalkıp gezmem için bağırıyor kalkınca susuyor 😂 siz nasıl kucakta uyutmayı bıraktınız ? (uyku eğitimine karşıyım onu istemiyorum) kayınvalidem ayakta sallarsın ağırlaştıkça diyor hayır ayakta sallamam dedim ona alışması daha kötü her yerde ayakta sallayamam istemiyorum. Önerileriniz nedir anneler birde 4.ayda uyku gerilemesi olacak 4.aydaki uyku alışkanlıkları kalıcı devam ediyor diye okumuştum doğru mu acaba ?