Yeni-anne22 benim kızım da 6,5 aylık aynı dediğiniz gibi çığlık çığlığa uyuyor uyanıyor hep göğsümde uyumak istiyor. Odadan çıksam ağlıyor çok zorlanıyorum. Ayrılık korkusu bu dönemlerde mi başlıyor anlamadım çünkü diş acısı da yok ilk dişlerini çıkartırken ondan zorlandığı belliydi şimdi belirti yok. Sinirden kafamı duvarlara vurmak istiyorum