Kızlar merhaba 20 aylık oğlumun ateşi çıktı dün calpol verdim aksam 8 gibi. Gece 2 de yine ateskiydi daha kötü hemde hemen acile götürdüm ateşi 39 derece çıktı belliydi zaten cocuk yaniyordu yani. Boğazına baktı bir sey demedi bende cocugun telasindan sormadim da bogazi mi sismis diye antibiyotik verdi calpol verdi. Ordayken calpol icirdi ve soguk tampon yaptirdi atesi 37 ye dusunce yolladi. Ama cocuk hala ateşli yani ben o an da dedim hala yaniyor koltuk alti vs diye. Bu enfeksiyondan olmus olabilir mi? Veya memleketteyim acaba havadsn günes mi gecti kafasina bir türlü bulamadim ya aptallik bende sormadim da neyi var cocugun diye 🤦hala da yüksek atesi acaba gotursem tahlil yaparlar mı??