Anneler merhaba, kızıma sütü sağarak veriyorum. Ama çok iştahsız ve asla sağdığım kadarını içmiyor. Mesela az önce 60 ml süt sağdım hafif sıcak suyun içinde ılıtıp verdim. Yarısını içmedi. Kalan kısmı 1-2 saat sonra tekrar suda ısıtıp verebilir miyim. Zaten sütüm çok az çıkıyor, çok üzülüyorum böyle boşa gidince de