Bebeğim ilk 4 ayında çok güzel uyurdu doğal olarak biz de uyurduk. Ne olduysa 5. Ayda oldu şu anda 6 aylığız 1 aydır uykular haram sürekli uyanıyor. Aslında tam uyanmakta değil ellerini sürekli yüzüne götürüyor kaşınır gibi sonra dalamadığı için ağlamaya basliyor. Uyku saatimiz hiç değişmedi hep 20.00-21.00 arası uyuruz. 10-11-12 hep kalkıyor yaşayan var mı 😫