Merhaba,bebeğim 9 ay 27 günlük bir erkek bebek.Son 1 haftadır normalden daha sinirli.Bir ara istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyordu fakat şuan kendini sıkıyor ,kıpkırmızı oluyor bir anda,bağırıyor sakinleştiremiyorum da.Konuşuyorum sakince ama nafile.Güldüğü zaman gülüp eğleniyor biri oynadığında onunla ama bana karşı daha agresif.
Daha hiç dişi yoktu birkaç güç önce üst dişi patladı,alt da patlamış .Yine kabaranlar var.Herşeyi kemiriyor ama öyle ateş vs görünmediğinden aşırı bir rahatsızlığı yok sanmıştım.Diş patlatırken olur mu?
Nasıl davranayım ki bu durumu huy edinmesin?