Yeni-anne22
Canım sana bişey diyim mi benim teyze denen annemin kız kardeşi bana taaaaa 6. aya girmeden emeklemiyor mu? Dedi .
Bende çok erken ne emeklemesi teyze dedim.
Kendinin torunuyla benim bebeğimin aralarında 1 ay var ve o daha yaşına geldi bizimki 8 aylıkken emekledi o daha emeklemiyor tutunup kalkmıyor eeee bizimki hepsini yapıyor yürüyecek bile bugün yarın. Bende şimdi senin mi yüzüne vurayım yani eee daha emeklemiyor mu yaşına gelmiş diyee. Akraba denen yılanlar söyler genelde kısacası bu cümleleri yabancı ilgilenmez çok çünkü. Ağzının payını ver canım ben artık öyle yapıyorum😗