Yaşayan var mı
evet yapıyor. Kaka rengide değişiyor hatta oğlum pişikte oldu. Deletedmom55
Deletedmom55 bizde kullanmıştık bağırsak düzenleyıcı vermıstı dr cnm sende sor istersen bı
benbet peki canım kesmedin dimi antibiyotiği
Deletedmom55 hayır on gün kullandım.
Alyask aslında sıvı değil ishal değil herhalde ama çok sık yapıyor
Deletedmom55 olabılır o endıselenme antıbıyotık bağırsak Bozuyo