Üç yildir kullandığım bir ateş ölçer var, bu gece şüphe ettim ölçümünden. 39,1 ile oğluma şurup içmediği için fitil verdim. Yarım saat sonra 2 dereceye yakın düşmüştü ama tekrar yarım saat sonra baktığımda 38,3 falandı, beş dakika sonra da 37,5… Bugün çubuk ya da tabanca bir tane alacağım yenisini ama şu an ne yapmalıyım bilemedim. Bu sorunu yaşayan var mı markası silinmiş Baby plus gibi bir şeydi sanırım