14 aylk oglum .ne uyur ne yemek yer
Artk gercekren ne gücüm kaldı ne sabrım. Kimsem yok bak diyebilcegm. Suan ağlayarak yazıyorum. Tum gece yarm saate bir uyandi surekli meme ağzında. Ve 5 den beri de ayaktayz
.yemek deneseniz yemez
Uyumak deseniz oda yok .cok yorgnm ciden hüngür hüngür ağlıyorum sinirden .yemek yedirmeye de gücüm kalmadı keza yemiyor surekli tükürüp rtrafi batırıyor. Uyku deseniz saatlerce uyutmak için uğraşıyorum yarm saate bir uyanır ve 5den beri uyanık. Allahm eksikliğini göstermesn cok seviyorum ama cok gerildim yoruldum artk ya