denizalhan muayenesini bilmiyorum canım ne kadar ama sgk dan aylık sadece hastane için ödeme yapılıyor geçen sene yanlış hatırlamıyorsam emin değilim 180 di bence onu yaptır her ay düzenli öde hiç ücret ödemeden her işini her zaman bi kere değil yaptırıyorsun hastaneye gitsen de sgk ya verdiğin para ile aynı olacak bu dediğini yaptır