Oğlum midesini tamamen boşaltırcasına kustu bi kaç kere çok kötüydü öğürerek falan normalde öyle kusmuyor herşeyş çıkardı bi durgunlaştı hemen hastaneye geldik serum veriyorlar kusma önleyici ilaç falan ultrason çekildi bişey yok kanda enfeksiyon da yok soğuk algınlığı dedi doktor tam ayrıntılı konuşmayı 6 da yapacak hala hastanedeyiz sorum şu başına böyle bişey gelen var mı ve neden kaynaklıdır bilen duyan ? 7 buçuk aylığız