AbEsMu130125 Gaz sancısı 6. Aydan sonra biter diye biliyordum. Ama bizimki 6.aydan sonra başladı gece hiç uyku yok sabaha doğru gazını bırakıyor rahatlayıp uyuyor. Ne yapacağımı edeceğimi şaşırdım. Nırmal mi bu aylarda böyle olması