Ekran ile ilgili bir durum demişti doktor. Bende bu durumdan şikayetçiydim. Aşırı derece de çığlık atıyordu kalktığında ödüm kopuyordu geceleri özellikle önce bi okuttuk beşiğine dua yazdırıp koyduk baktım ki devam ediyor direkt doktora gittim acaba bilmeden çocuğun bi yeri mi ağrıyor ondan mı böyle diye ekran izletiyor musun dedi biz izlerken izliyor dedim beynine o karakterleri kaydediyor gece rüyasında yaptıkları hareket bağırış mutluluk vs bebekler isimlendirmediği için heniz ani refleksle korkuyorlar uyanmaya çalışıyorlar ama başaramıyorlar dedi bende denedim ve gerçekten onun yanında asla tv açılmadı telefon sesi bile kapalı çünkü direkt geliyor duyunca 1 aydır şükür kesildi yani