Elvn94 Yogurt verdim iki kolunn eklem yernde ve ebsesinde kucuk egzama gbi pisik gbi kirmizilik olustu alerji belrtisi olablr mi kakasida yesil
ozlem_3458 Elvn94 aynen canım alerji büyük ihtimalle çünkü ek gıdaya geçeli bizde de egzama şeklinde oldu doktor besin alerjisi dedi özellikle sütümden geçiyor ara ara reaksiyon gösterip çogalıyor biz alerji bölümüne yönlendirildik.
ozlem_3458 Elvn94 benimki anne sütü alıyor yeni ek gıdaya da başladık o yüzden bulmakta zorlanıyoruz seninki mama alıyorsa yogurt alerji yapmıştır zaten süt ürünlerinin alerji oranı yüksek
ozlem_3458 Elvn94 alerjik meyveler de var elma ve armut bizde alerji yapmadı ek gıda da genelde bu meyvelerle başlanıyor zaten üç gün dene canım daha kolay bulursun