Zlhaanne bende uyutamuyordum kayınvalidem kaldı bizde sorunu çözdü eski yöntem sıkı kundak yapıyor gözüne tülbent filan kapıyor normal yastıkla (bizim yattığımız ama baya incelmiş kullanılmaktan) ayağında sallıyor 10 dakka sonra bi uykuya dalıyor maşallah 5 saat. Bu arada bizim bebek neredeyse 4 aylık 2 aylıktan beri böle yapıyoruz