Kisa yani tam anlamıyla ütülü çıkması gibi bir beklentiniz varsa reklamdaki gibi kesinlikle o şekilde çıkmıyor, sadece çamaşır makinesinin oluşturduğu kılcak küçük küçük kırışıklıklar olmadığı için bir tık daha kolay ütüleniyor, ironfinish özelliği programa göre aktif oluyor programların yanında mavi çizgi varsa ütü özelliği var. Çoğu programda var ama kullanacağınız sadece 1-2 programda yok onlar da pek kullanılmıyor