Kızlar ortalama 5-6 yldir kuyruk sokumu denilen yerde yağ bezesi var bende ilk gordugumde korktum doktora gittim basit bir yağ bezesi bazen kıl donmesine çevirir dedi şu an için ağrı varmı dedi yok dedm küçük bir amaliyatla kesip içini temizlerm dedi o zamanlar korktum agladm yok dedim halende bir ağrı anormal bişey yok fakat biraz büyümüş cevizden küçük fındıktan büyük işte sağlık açısından zararı yok ama görüntü olarak rahatsız etti beni amaliyatsiz nasıl geçer bilginiz varmı acaba