Feyzus çok çok geçmiş olsun krem falan vermedi di mi?Benim ağrım yok ama aşırı derecede arttılar kırmızılı morlu görüntüsü beni çok rahatsız etmeye başladı bende randevu aldım bakalım ne der.Trendyolda bi krem gördüm ağrıları görünümü azaltıyor diye ama fiyatı biraz pahalıydı o yüzden doktora gitmeden almak istemedim.Muayene de sadece bakıyor mu?Tahlil falan bişi istiyorlar mı?Kalple alakalı bişi olabilir dediler bana korkuyorum bende😞