Defnekkkus Kızlar selam kızım 3 aylik havalar çok sıcak malum evim 26 derece ortalama nasıl giydirocegim hakkında kararsız kalıyorum bunaltmakta istemiyorum kısa kollu giydirmek istiyorum üşür diye de korkuyorum
alintugce34 Defnekkkus uzun kollu zıbın ve altına ince pijama çorap giydirme veya çorap uzun kollu zıbın üstündedir uyurken ince pike dönüp haraket edemedikleri için üşürler bebek sonuçta
Sarpi Defnekkkus dikkat edin su kaybetmesin pişik olmasın kızınızmış terleme durumumu kontrol edin ince uzun kollu giyince terliyorsa gitdirmeyin bence benim oğlum temmuz izmir doğumlu 1 haftalıkken zıbınla geziyordu üzerinede uyurken müslin sadece o terliyordu kalın olunca. Buralar sıcak terletmemeye çalışıyordum
Nesoooolera Defnekkkus içine zıbın muhakkak giydiriyorum şortlu tulum giyiyor genelde tişört şort takım oyleq
Sarpi Sadece zıbın 3 aylık olmuş çorap vs gerek yok içeriyi klimayla 25 yapmaya çalışın klima uzaktan vurabilir tada biz başka odada klima açıyorduk diğer tüm odaları kapatıyordun öyle soğutuyordum evi.
Meltmtemel Defnekkkus yarım kollu zıbın kısa şortla yatıyor üstünü örtüyorum 27 derece evin içi terliyor bile
Busel Defnekkkus evimiz dubleks özellikle yattigimiz oda 27 28 derece hatta 29u buluyor suan 1 Ay 8 günlük kısa kollu zibin şort ve çorap var üstüne de inceden ortuyorum oğlumun ayaklarini genelde
selinli Defnekkkus oğlum 4 aylık kalın askılı yada kısa kollu çıtçıtlıyla evde. Yatarken altına pijama giydiriyorum.