umay97 merhaba benimde oğlumla aramda kan uyuşmazlığım vardı 5 günlükken 19 değerle 2 gün yattık hastanede. Bol bol emzirin , mama verin hangisi ile besleyebiliyorsanız. Bizim 3 ayı bulmuştu tamamen sarılığın kaybolması. Doktorumuz uzamış sarılık olarak geçiyor demişti. Şuan 3 yaşında, endişe etmeyin hiç kendinizi üzmeyin, ❤️🙏