Canım eğer yeteri kadr sagmazsan mastıt olursun onu iyice öğren çok sagarsanda vücut süt ihtiyacı varmış gibi üretmeye devam eder ben iki gosgumden de mastıt oldum hergun hastahaneye gidip içerisinde oluşan iltihabı çektirdim çok acılı bir süreç sağlık ocağı ebelerinden filn bilgi al istersen rabbim yardımcın olsun