Bende doğum yapalı 8 ay oldu hala kıpkırmızı dikiş ve aciyor. Anne olmak ne kadar zor. Bi süre sarı kantaron yağı kullan dedi doktor. Geçmedi geçenlerde doktora gittim içinde hyaluronik Asit ve kantaron yağı olan Bi krem verdi sabah akşam onu sürüyorum dikiş yerine. Cildimin hassas olduğunu o yüzden izin geçmediğini söyledi bu duruma keloid deniyormuş