Sebusebu canım sen sakin ol önce çünkü sonuçta o da bir bebek daha çok küçük,anlamasını bekleme.Cocuklarımın arasında 2,5 yaş var doktor iki yaş sendromundan dedi bizimkinin yaptıklarına.Evet kardeşi var ama bir yandan o da büyüyor belki buyme atağı geçiriyor belki sebebi kardeşi değildir.Bende çok kafaya takıyordum ama annem beş sene sonra hepsi gelip geçecek herşeyi unutacaksın,kendini strese sokup sütünü etkileme dedi çok haklı.benim oğlumda hırçınlığa 19 aylıkken başlamıştı ve kardeşi falan yoktu.sennki normal olabilir yani biylr olması.sadece sürtünme olayını anlamadım dikkat çekmek içindir belki