xtutku Normal canım uyanmadıkça uyandırıp beslemene gerek yok.Sakinse çok şükür.Benim oğlumunda bebeklik dönemi öyleydi.Gaz ve uyku sorunumuz asla olmadı.Tabi zaman geçtikçe her şey değişiyor.Uyku sorunumuz 2.5 yaşında olmasına rağmen hiç bozulmadı gece asla uykusuz kalmadım ben.2 yaş sendromu ile çok aksi oldu iyice.Bebekken sakin olan çocuğun yerine canavar geldi.😆