Bende doğduğu günden beri kullanıyorum şimdi 2 aylık oldu. Dezavantajı daha fazla kesinlikle. Dışarıda kullanması çok zor, sürekli temiz tutmak çok zor, gaz yapıyor ve bebek kıpırdadığı zaman çok süt dökülüyor. Ama bebeğim yeterki emsin diye kullanmaya devam edeceğim. Tek avantajı göğüs ucu yaraları olmuyor