Kartalefeninannesii Ben bugün saat 11 de yaptırdım. Dikişli oldu. 1 saate anestezının etkisi geçti 1 saat agladı o arada çişinide yaptı. Şusn bardak koyıp antibiyotik krem sürüyorum günde üç kere dolven şurup veriyorum. Emeklemek istiyordu en başta canı yanıyordu akşama doğru emeklemeye başladı ama kendini yere bir anda bırakır dıye korkuyorum bu yüzden emeklemek sitediğinde göbek kısmından destek verip kendini bırakmasını engelliyorum. Agrısı var sanırım arada aglama krızı tutuyor kıcakta fazla rahat tutamadığımızdan kaynaklı evin içinde bebek arabası ile gezdırıyoruz rahat oturabılıyor. Bezını çişli bekletmeye çalılıyorum ama bardak ezılıp büzüldüğü için bardağı değiştiriyorum. Bir numara büyğk bez kullanıyorum. Şuanlık bu kadar ilerleyen dönemde yine yazarım. Doktor derisine ittirme haraketi yapmamızı söyledi ama ben biraz korkuyorum kremlerken bile çok aglıyor.