Evet doktorumuz da aynı şeyi söyledi sıvı alımı az ya da terle de atıyor da olabilir dedi. Tabi muayene gerek ama gitmedim daha doktora. Sıvıyı arttırdım şu an normale döndğ gibi. Hiç huzursuzluk yok ateş yok gayet normal ama çiş çok uzun aralıklarla yaptı. Ben de böbreklerle mi acaba enfeksiyon mu diye korktum. Şimdilik iyi gibi ama takip edeceğim biraz daha.