Kizlar abim evlendi geçen aylarda yengemin sağlık ocağını buraya alalım dedim boş hekim yok haftalarca denedik yok şimdi e nabizdan baktım geçici hekim görevlisi yazıyor boşta bı o var onu secersek egerki o giderse diğer hekimlere mı verilir yoksa kaydı gider mi sağlık ocağı biraz uzak hamile şuan daha yeni gitme firsatida olmadı abim çalışıyor oda yol bilmez bı size sorayım dedim